Tuesday, 26 June 2012

GUDBYE UM :(

assalamualaikum :)

hye semua. harap sihat sentiasaa (awat ayat formal nih?) 

em today,tetiba jea ada mood nak tulis blog. okay act now saya menganggur yeahh. keluar UM bout last two weeks and for sure teramatlah sedih terpaksa meninggalkan rakan2 juga crush2 disana. haha.menangis doe :'( 

why keluar UM?
okay, keluar um sebab dapat offer mara ALHAMDULILAH :) i knew it during my orntation day in UM. yeahh im crying for sure at that time ;') rasa besyukur sgt sgt sgt sbb sgt tak sangka i can get this offer. ALHAMDULILAH again. 

act now,i feel a bit afraid to go to mfi (malaysia france inst) bcoz yeahh everyone there is selected studnt n of coz they all semua genius2 thp max punya n kdg2 saya rasa sgtlah rendah diri pabila berhubung dgn mereka di muka buku :( setengah dri mereka sudah fasih berbahasa france. ohmy ohmy sdgkan saya x tahuuuu apa2 :( nangis jom? huaa. okay tak pe nadz! u can! u can! dun worry!!! chaiyok! yakinnn!!!

= I MUST STRUGGLE IN THIS TWO YEARS IN MFI N FLY TO FRANCE!! WATEVA IT IS, I MUST MAKE MY PARENTS PROUD OF ME!! SAYA WAJIB BAWA MAMA,AYAH,ALONG,FAREEZ,NENI PEGI FRANCE FOR ATTENDING MY GRADUATION DAY! I HOLD MY WORDS! YA ALLAH,I HOPE EVERTG WILL RUN SMOOTHLY N I CAN GET THROUGH ALL THIS DIFFICULTIES. AMIN :) =

2 comments: